Hallo!

Hallo,

Ik ben Anneke. Tijdens mijn zoektocht naar nieuwe ideeën voor mijn komende reis botste ik op deze site, en ik vind het heel interessant.

Als kind heb ik met men ouders al verschillende reizen gemaakt. Nooit voor lange tijd en steeds in Europa.
Mijn reiskriebels werden echt aangewakkerd toen ik met een vriend een last-minute naar Turkye boekte, Antalia. Volledig onvoorbereid kwamen we daar aan en het werden twee geweldige weken.

In 2010 deed ik mijn stage (voor een journalistiek opleiding) in Suriname. Ik woonde er 3 maanden in Paramaribo. Dat was weer een fantastische ervaring.
Een jaar later trok ik met een vriendin 2 maanden door Cuba.

En deze zomer ging ik voor twee maanden naar Ecuador. Ik verbeterde mijn Spaans en deed vrijwilligerswerk.

Ik ben momenteel dus vooral zot van Zuid-Amerika en wil volgende zomer terug die richting uit.
Ik zal mijn bestemming een beetje laten afhangen van de vliegtuigtickets, maar het moet wel een Spaanssprekend land zijn, zodat ik die taal nog kan verbeteren.

En dan zou ik ook graag weer vrijwilligerswerk doen in een ecologisch project. Maar niet te ver van de bewoonde wereld want ik leg graag contact met de locals!

Zo, als iemand een tip heeft voor mij, laat maar komen!

Groetjes,
Anneke

Hoi Anneke,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jij een Zuid Amerika fan bent,hoe waren je ervaringen met Cuba?
In iedergeval hier op wereldwijzer hebben we verschillende Zuid Amerikaanse landen forums waar je terecht kunt met al je vragen of tips.
Indien je plannen hebt om vrijwilligerswerk te verrichten in het buitenland,dan kan je altijd met je vragen terecht op het Vrijwilligerswerk Forum
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Anneke !
groet,georgessiam.:chin: