Even voorstellen:dag:…
Ik ben 20 jaar, eerstejaars student van mijn derde studie. Ik doe een toeristische hbo studie en ik hoop daarmee een stage in het buitenland te doen en misschien wel twee stages, of een uitwisseling en een stage.
Ik ben tot nu toe in Noorwegen, Denemarken, Egypte, Kenia, Tanzania, Costa Rica, België, Tsjechië, Slowakije, Duitsland en Frankrijk geweest.
Mijn laatste vakantie ben ik met een vriend gelift naar heidelberg en daarna verder gelift naar het zwarte woud waar we hebben gewandeld en gebivakkeerd. Op de terugweg zijn we naar Keulen gelift, daar een dag geweest en toen naar huis met de trein, omdat het bleef regenen.
De enalaatste vakantie ging ik met diezelfde vriend liften, maar dan steeds naar een voorafgesproken bestemming waar twee andere ook heen gingen. Toen zijn we eerst naar den haag gelift, toen naar brussel geweest, daarna reims, toen parijs en daarna gent en toen naar huis.
Deze zomer wil ik de GR11 gaan lopen. Behalve dat ik veel gelezen heb en erg actief ben, heb ik niet echt ervaring. Wel met wildkamperen en ook met bergwandelingen, maar niet een 45-daagse tour. Toch wil ik het gaan doen, ik ben alleen nog op zoek naar reisgenoten. Mijn omgeving vindt het allemaal echt iets voor mij, maar niet iets voor hun, helaas…
Ik heb net the GR11 Trail - La Senda gekocht. Die komt van de week binnen, dus ben heel benieuwd :).
Ik kom hier eigenlijk altijd informatie kapen over alle mogelijke vakantiebestemmingen. Ik dacht nu laat ik mij eens aanmelden, misschien kan ik dan ook reisgenoten vinden. Dus vandaar!