mag ik mij even voorstellen? Ik ben Linsey, 24 jaar oud en in het dagelijks leven student. Ik woon in Utrecht zoals mijn naam al doet vermoeden. ![]()
In oktober en november ga ik stage lopen in Californië. De laatste weken van november ben ik vrij en hoop ik nog iemand te vinden die met mij de highway 1 wil afrijden.
Grtz!
Hoi Linsey,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het studie en stage in het buitenlandforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je altijd terecht voor vragen over stage’s in het buitenland.
Highway 1 is zeker niet de snelste route om van San Francisco naar Los Angeles te rijden, maar wel zéér de moeite waard!
De lange, soms smalle en kronkelige Highway 1 biedt prachtige uitzichten.
Ben je op zoek naar een reispartner Linsey,dan kan je altijd een oproep plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
zet in de titel van je oproep o.a. de bestemming (land of streek) en de periode (zomer, oktober, een jaar, etc.); bijv: Reisgenote gezocht voor 3 weken Amerika; of: Reisgenoten gezocht voor rondreis Amerika eind 2012
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst Linsey!
groet,georgessiam.
Hoi Georgessiam,
bedankt voor de tips!