Newbie on board

Hee iedereen,

Ik ben een 21-jarige studente te Utrecht en ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in reizen.
Als kind reisde ik in de zomer vooral met mijn ouders door Europa in een camper. Vorig jaar ben ik samen met mijn ouders drie weken rond gaan reizen in Thailand. Nu ik mijn bachelor aan het afronden bent, kriebelt het steeds meer om voor een langere tijd te gaan reizen. Ik heb nog geen idee waar ik dan heen wil en wat ik dan precies wil gaan doen, maar ik hoop hier de komende tijd meer wetenschap in te krijgen.

Ook ben ik gek op stedentripjes. Heerlijk om gewoon even een weekend er tussenuit te gaan. Ik ben natuurlijk een student, wat dus betekent dat ik vooral op zoek ben naar de leukste plekjes voor het minste geld. Het lijkt me heel leuk om hier ervaringen uit te wisselen!

Jullie horen van me :slight_smile:

Groetjes!

Hoi Stephanie,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je op vakantie bent gegaan naar Thailand,mooie herinneringen aan overgehouden?
Zelf ben ik al een tweetal weekjes terug van dit Magisch land van de glimlach.
Indien je nog op zoek bent naar informatie wat betreft stedentrips,dan kan je altijd bij ons terecht op de verschillende landenforums die aanwezig zijn op wereldwijzer.
Succ6 nog met je studies,Stephanie !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.