Hoihoi

Hoi ik ben 013013013, maar in het echte leven heet ik Dennis. Ik woon in Tilburg en ben 37 jaar.
De laatste tijd ben ik aan het twijfelen of ik misschien wil gaan emigreren. Dat heeft een beetje te maken met de huidige ontwikkelingen hier in Nederland en Europa plus mijn eigen situatie, maar eigenlijk vooral omdat ik denk dat het goed is om niet altijd maar op dezelfde plek van de wereld te wonen.

Waarheen precies weet ik allemaal nog niet. Ik plaag de familie ermee dat ik naar Nuuk ga verkassen, maar dat gaat 'm uiteindelijk toch niet worden denk ik. Australië of Canada lijkt me wel iets. Maar dat is puur een gevoel. Ben op beide plekken nog nooit geweest.

Dus de komende tijd ga ik eerst lekker veel lezen hier. Meer weet ik effe niet te vermelden.

Groetjes!

Hoi Dennis,welkom op wereldwijzer!
Wat te regelen voor emigratie is heel sterk afhankelijk van naar welk land je wilt gaan emigreren. (Per land zijn de eisen verschillend)
In iedergeval hier op wereldwijzer,hebben we verschillende landen forums waar je terecht kunt met al je vragen.
Voor vragen over emigratie kan je best een berichtje posten op het Wonen en werken in het buitenland Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 Dennis!
groet,georgessiam.

Dank! :wink:

Dat is met alle plezier gedaan,Dennis! :cheer2: