Hoi

Tja wat moet je zoal neerzetten over jezelf op een reizigers forum, natuurlijk de reden dat ik hier een profiel aanmaak en dat is voornamelijk om reisgenoten te vinden om mooi voor een wat langere periode delen van de wereld te zien.
Ik ben een levensgenieter, blijf me verwonderen over het leven, hou van de zee, vegetariër, en gezellige prater.

Ik heb het geluk gehad om al wat van de wereld te zien;
Cuba 3 keer waarvan 1 keer een rondreis van 4 weken
Mexico korte strand vakantie met wat cultuur
Zuid Afrika 3 weken rond getrokken
Maleise 3 weken rond getrokken
Vietnam paar dagen geweest wil ik zeker nog terug
Cambodja een week geweest
Thailand 6 keer geweest maar blijft een heerlijk land
Bali 3 weken over het eiland gezworven
Kenia 10 dagen

Wat ik graag nog zou willen doen is
USA rondtrekken
Nieuw Zeeland rondtrekken
Azie rondtrekken

Nu werken al mijn vrienden en familie waardoor ik er alleen op uit zou moeten trekken, niet zo’n probleem maar het lijkt me toch leuk om wat mede reizigers tijdens de reis te ontmoeten of zelfs de reis mee te beginnen.

Heb nog niet besloten waar ik aan ga beginnen, ben me eigenlijk breed aan het oriënteren, dus nog met wie, wat en waar.

Groeten Peter

Hoi Peter,welkom op wereldwijzer!
Nou ik vind Thailand ook wel een heel leuk land om te bezoeken,het is mijn 2de thuis geworden na al die jaren.
Peter indien je wat informatie wilt vergaren over Amerika dan moet je maar eens surfen naar het Amerikaforum hier op wereldwijzer!
Indien je een reispartner zoekt dan kan je altijd terecht in het reisgenotenforum.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog in al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Peter!
groet,georgessiam.