Hoi! Ik ga in oktober 10 weken naar Japan, Australie, Nieuw Zeeland en Bali

Hallo allemaal!

Ik stel me graag even voor. Ik wil dit forum gaan gebruiken om inspiratie en tips te vinden voor mijn reis naar Japan, Australie (Cairns-Sydney), Nieuw Zeeland en Bali.

Ticket is al geboekt en de bestemmingen staan vast, nu alleen de verdere invulling nog.

Alle tips zijn welkom!

Ik ga alleen, ben 26 jaar en werk gewoon fulltime als marketing-communicatie manager voor een fotomerk. Heb zo weinig vakantie opgenomen de laatste jaren dat ik nu de kans heb gekregen om 10 weken de reis van mijn dromen te maken.

Ik wil die 10 weken dan ook optimaal gaan benutten, zoveel mogelijk zien, genieten van de vrijheid en prachtige foto’s maken. Ik hou van een gezonde afwisseling natuur, cultuur en gezelligheid. Hou niet van luieren en vul m’n dag graag zo vol mogelijk.

Zoals je vast kunt begrijpen kijk ik er enorm naar uit!!

Groetjes,

Marjolein

Hoi Marjolein,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Australieforum ontdekt hier op wereldwijzer?.
Daar kun je ervaringen lezen van anderen en er je vragen stellen.
Nou Marjolein,prachtige foto’s kan je maken in Sydney’s Taronga Zoo of ben je een wijnproever, dan kan je gerechten en wijnen proeven met een wijnproeftour van de Hunter Valley, de oudste wijnproducerende regio van Australië. Met deze dagtrip vanuit Sydney kunt u privé-inspecties van de wijngaarden maken, inzicht krijgen in het wijnproductieproces, de beste wijnen uit de Hunter Valley kopen en genieten van het prachtige Australische landschap.
In iedergeval wens ik je nog veel reisplezier toe,Marjolein.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een leuke foto van Sydney !

http://sydneyhoteldeals.net/wp-content/uploads/2011/08/Sydney-Australia-Pictures-The-Rocks.jpg