Nieuw bij wereldreizen

Hoi

Ik ben Judith en vandaag kwam ik terecht op de site van wereldwijzer reisforums en heb mezelf gelijk geregistreerd!
Het is de planning om in September voor een aantal maanden naar Australie te gaan, puur en alleen om te reizen, te genieten en natuurlijk van alles mee te maken en te zien.
Ik ben met de nodige planning bezig, zoals mijn route, ticket noem het allemaal maar op…en deze weg lijkt me de ideale manier om tips, ideeen, do’s and don’t en nog veel meer te weten te komen voor mijn reis naar Australie!

Hoi Judith,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al het Australieforum al ontdekt op wereldwijzer?
Daar kan je eventueel een berichtje posten in het reiscafe van dit landenforum.
Nou Australië is een land van prachtige gevarieerde uitgestrekte landschappen. In bepaalde gebieden kan je binnen 1000 kilometer heuvels vol groen, rotsige canyon’s en vlakke dorregebieden tegenkomen. Een land gevuld dus met allerlei verschillende invloeden. De vriendelijke, relaxte en gastvrije Australiërs leven een ongedwongen leven en genieten van hun land.
Geef je groot gelijk om dit prachtig land te verkennen
Judith.
suc6 nog met je voorbereidingen.
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten,nog een mooie foto van het great barrier reef in Australie. **

http://www.trouwplannen.nl/blog/wp-content/upload/Great-Barrier-Reef-Australia.jpg

groet,georgessiam.