Hoi , Ik ben Viona.

Hallo ik ben Viona ik ben 39 jaar , woon in Poortugaal Zuid Holland vlak bij rotterdam.

De landen waar ik meerder keren ben geweest zijn:

Kenia, Gambia, Tanzania, Egypte, Tunesie, Mexico, Portugal, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Italie, Gran Canaria, Tennerife, Rhodos, Kos, Sicilie, Luxemburg .

Ik hoop dat ik geen landen ben vergeten.

Liefs Viona

Hoi Viona,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen over Gambia?
In iedergeval kan je hier bij ons op wereldwijzer terecht met al je vragen of tips van de landen waar je al vakantie bent geweest.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst, Viona!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Dank je wel Georgessiam,

Om gelijk je vraag te beantwoorden:
Mijn man en ik vinden Gambia een geweldig land, lieve mensen, mooie natuur, warme oceaan, geweldig eten, niet zo duur.
Het is helaas niet echt een geheel veilig land, je moet vooral als het donker is altijd op je hoede zijn, de bevolking is erg arm, maar sommige wijken in steden in Nederland zijn ook niet geheel veilig in het donker. Toch?

Het is samen met Turkije en Kenia 1 van onze lieverings landen en we gaan er voortaan ieder jaar heen in oktober voor 2 weken.

Wat is jou favoriete land? Ben benieuwd waarom je juist naar Gambia vraagt.

groetjes Viona.

Nou ik heb een zwak voor Afrikaanse landen,het zal wel te maken hebben omdat ik daar vroeger 6 jaar heb gewoond (het voormalige :Belgisch Congo)
Wel Viona, mijn favoriete land kan je een beetje afleiden uit mijn gebruikersnaam: **siam ** is de oude naam van Thailand. :slight_smile: