Voorstellen

Mijn naam is Natascha, reisfreek!

Landen waar ik geweest ben: Sri Lanka, Thailand, Bali, Nieuw Zeeland, Namibië, Botswana, Zambia, Zuid-Afrika, Egypte, Gambia, Tunesië, USA, Mexico, Guatemala, Honduras, Belize, Canada en veel Europa.

Hoi Natascha,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht,hoe waren je ervaringen met Thailand,ook in het noorden geweest?
Hier op wereldwijzer hebben we verschillende landen forums waar je terecht kunt met al je vragen of tips.
Welke land staat er dit jaar op jou programma,Natascha?
In iedergeval succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin:

Ik zie er ook wat Afrikaanse landen tussenstaan! Leuk! Die zie je niet zo vaak! Nu tijd voor Kenia? :wink:

Via Wereldwijzer app

Dank jullie wel! Ik ben ook in het noorden geweest Georgessiam :slight_smile: echt super! Komende week vertrekken we weer naar Thailand maar gaan nu eilandhoppen aan de westkust/ Andaman zee, daar zijn we nog niet geweest. Ben benieuwd!! En die van jou? Ja Mariette, Kenia staat hoog op mijn lijstje maar nog n beetje duur,…

Ook plannen om de **Similan eilanden ** te bezoeken Natascha?(ligt zo’n 100km verwijderd van Phuket)
Nou Natascha wens je nog een prettig verblijf toe in het land van de glimlach!

Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je zelf wilt. Boek je alleen een ticket en regel je accommodatie zelf, of wil je all-inclusive. Boek je al ver van tevoren, of ga je voor een lastminute? Dagelijkse levensmiddelen ed zijn allemaal spotgoedkoop hier vergeleken met Nederland, maar echt toeristische spullen/uitjes natuurlijk wat duurder.

Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Dank voor de tips Mariette! Ik ga er eens induiken. Nee Georgessiam niet die eilanden,… Bewaren we voor een volgende keer!!