Hoi! Ik ben Ana en ik kom uit Portugal maar ik woon in Nederland en ik spreek nederlands

Hallo allemaal.
Ik ben Ana en ik ben 32 jaar oud.
Ik woon en werk hier in Nederland maar ik kom uit Portugal.
Ik woon sinds binnenkort in Nederland (4jaar).
Ik zoek reisgenoten.
Ik hou heel veel van reizen, ik ben echt dol op reizen.
Maar ik reis niet veel want ik heb en ik ken niemand hier in Nederland die mee wil reizen.
Ook reizen is soms niet goedkoper en moet je wel een beetje spaargeld hebben en dat heeft niet iedereen.
Ik kan wel vaak reizen. Ik ben tandarts, niet getrouwd en ik heb ook geen kinderen, dus vrijgezel.
In verband met mij beroep kan ik meestal makkelijk vrij nemen, en ik heb ook de mogelijkheid om voor een paar dagen of weken weg te kunnen blijven.
Maar ik mis iemand die mee wil.
Ik zoek geen vriend.
Ik heb al alleen gereisd, maar binnen Europe, hier is veilig om te reizen, maar bijvoorbeeld naar Zuid-Amerika of Azië (Japan) (beide mijn droom wereldreizen) ben ik een beetje bang voor.
Wie, zoals ik, interesse heeft en gek is op wereldreizen kan contact met mij opnemen.
En sorry voor mijn Nederlands beheersen. Is niet heel goed, maar ik doe echt mijn best.
Ik hoor het graag van jullie allemaal.

Groetjes
Ana

Hoi Ana,

Welkom hier!

Ik stel voor dat je een iets specifieker oproep wie en wat je zoekt (M/V, 1 of meerderen) post in het Reisgenoten forum.

En ook wat over geplande periode van reizen en waarheen.

Sukses hier,

<Erik> & [Sandya]

Bovenstaande even duidelijker aangepast.

Dank je!

<Erik>

Graag gedaan :biggrin: