Hoi hoi

Even voorstellen,
Mijn naam is Astrid 48 jaar en getrouwd met Marcel die hier ook sinds kort zichzelf ingeschreven heeft.
Afgelopen Dec 2010 zijn wij getrouwd en in januari ging onze huwelijksreis naar Gambia.
En vanaf dag 1 heeft dit land en zijn mensen ons hart gestolen. Na een overboeking zijn wij in het Djeliba hotel beland en… dat was gewoon super. Wat een gastvrijheid en behulpzaamheid.

2 weken terug weer opnieuw geboekt, in januari 2012 mogen we weer. Zelfde hotel, want we hebben daar een hoop leuke contacten aan overgehouden. Gewoon heerlijk om iedereen weer terug te zien.

Nu willen wij spullen meenemen buiten onze 20 kilo p/p bagage, weet iemand hoe we dat moeten en kunnen doen? Zijn daar speciale regelingen voor, behalve 10 euro per kg bij te betalen?

Verders ff zeggen dat er een hoop leesplezier in dit forum zit, en ook zoveel herkenbaarheid…

Groet Astrid :dag:

Hallo Astrid, en natuurlijk Marcel en welkom op het forum!

Leuk dat jullie je even voorstellen en jullie enthousiasme over Gambia zal voor velen herkenbaar zijn. Het ‘Gambia-virus’ heeft jullie duidelijk te pakken! :wink:

Als jullie je stoel op de Arkefly vlucht omzetten naar Comfort Class mag je per persoon 25 kilo meenemen. Bij Premium Comfort Class zelfs 30 kilo.
Wil je echt grotere hoeveelheden naar Gambia krijgen kun je dat het beste doen via container. Iedere maand vertrekt er vanuit Nederland een zeecontainer naar Gambia. Voor een redelijke prijs kun je een kuub ruimte huren om spullen naar Gambia te verschepen. Iemand in Gambia moet het daar dan wel voor je afhalen. Indien je niemand daarvoor hebt, weet ik wel een betrouwbaar persoon die dat kan regelen voor jullie. Mijn ouders zijn er vanaf eind oktober in ieder geval weer en die blijven tot mei 2012…

Lekker vooruitzicht hoor, in januari weer lekker naar de Gambiaanse zon! :zon02:
Groetjes,
Erwin