Hoi allen!

Beste reizigers,

Mijn naam is Pieter en ik werk voor Sawadee. Ik heb bij deze de kans om een tekstje te plaatsen met meer informatie over onze singlereizen. Ik hoop dat het interessant is voor sommige van jullie of dat jullie er op andere wijze inspiratie door krijgen!

Groeten,
Pieter

Hoi Pieter,welkom op wereldwijzer!
Zolang je berichten informatief zijn voor de leden heb ik geen bezwaar dat je een beetje reclame maakt voor eigen zaak !:slight_smile:
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Zoals George al zegt: geef informatie over reizen, niet alleen over hoe geweldig jullie reizen wel niet zijn.
Je onderwerp is nu verwijderd ivm reclame.

Hallo, begrijpelijk! Hopelijk past het nieuwe artikel beter op het forum :slight_smile:

Welkom Pieter :slight_smile:

Wat is je eigen reiservaring?

Hoi Jeroen! Mijn hele reiservaring, dat is nogal wat. Ik houd het maar bij de laatste :nod:

Mijn laatste reiservaring was in Darwen en Manchester (Engeland) rond de kerstdagen. Lekker dicht bij huis, maar alsnog veel gezien. Darwen is een best een kleine plaats, maar als je er mensen kent is er genoeg te doen. Bijvoorbeeld de Darwen Hill beklimmen en bovenaan de heuevel de Darwen Jubilee Tower in (beetje glad 's winters…). Je kan dan de hele stad overzien.

Naar Manchester voor natuurlijk… de kerstmarkt!