Hoi allemaal,
Ik heb, al zoekende naar vakantiewerk, inmiddels al een paar aanmeldingsbrieven binnen van campings in Nederland, Frankrijk en Luxemburg.
Het (recreatie)werk op de camping in Frankrijk lijk me nog het leukst, het enige probleem is dat er staat dat je 100 euro zakgeld per week krijgt! Het is wel incl. reiskostenvergoeding en kost en inwoning (tent), maar dit is toch wel erg weinig denk ik…16 euro per dag!
Dan heb ik nog een brief van een grote camping in Luxemburg, waar ze voor mij kassa, bedienings, en barwerk hebben. Ik zou hier alleen 1120,- euro verdienen! Moet alleen wel zelf de kost, was en verzekering betalen.
Tot slot de camping in Nederland, recreatiewerk op een redelijk grote camping. Als ik door de solliciatiebrieven en het trainings/selectieweekend heen zou komen, zou ik 180,- per week verdienen, incl kost en inwoning…
Ik wil natuurlijk wel een paar honderd euro overhouden aan het werk, maar mijn favoriete camping betaalt dus maar 100 euro per week…
Kan iemand mij helpen? Weten jullie of er nog over het salaris te praten valt? Help:(
Groetjes Femke