Hoeveel per dag voor 2 personen in toscane.

Dat Italië niet goedkoop is weten we allemaal.
Het huisje wat ik dan ook uit heb gezocht is voor 2 weken bij elkaar 1495 euro.
Echter zitten we met de vraag hoe gaan we daarheen en hoeveel geld willen wij per dag te besteden hebben.
Mijn vriendin en ik bezoeken graag de mooie steden maar hoeven niet naar pretparken, kastelen, op excursies en zijn ook zeker niet van plan om elke dag duur te gaan eten. ( voor 10 euro pp heb je namelijk al een pizza incl 2x drinken)
Nou dacht ik zelf aan 4x per week uit eten en 3x in het huisje eten en dus ook 4x per week met de auto naar een andere stad.
Voor die 3x per week in het huisje eten betekend natuurlijk boodschappen doen.
Nou zou ik graag van jullie willen weten wat de beste situatie zou zijn.
Ik heb niet alle vertrouwen in mijn auto dus het liefst ga ik met het vliegtuig en huur ik daar een auto. Maar dat drukt de kosten per dag natuurlijk aanzienlijk.

Wat ik heb uitgerekend

Situatie 1:
Huisje: 1495.-
Vlucht: 307.-
Auto huur: 515.-

Totaal 2317.-
Totaal inbreng met 2 personen: 3400.-
Over 1083.- = 72.2 per dag.

Situatie 2:
Huisje: 1495.-
Eigen auto: 320.- incl benzine plus tol heen en terug.
Hotel voor 2 nachten: 110.-

Totaal: 1915.-
Totaal inbreng met 2 personen: 3400.-
Over: 1485 = 99.- per dag.

Ik weet niet in welke periode je gaat maar die vluchtprijs kan makkelijk onder de 250 euro.

Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

Nou dit is echt wel het goedkoopste wat ik kon vinden op de door ons gewenste datum en tijd :wink:
Tevens moet je de bagage niet vergeten.

6 juni willen we gaan…

Ik heb een ticket gevonden voor 74 retour per persoon via Transavia naar pisa, heen op 6 juni, terug 14 dagen later, komt dan nog iets van 20 P.P bij voor bagage, kom je op 200 P.P uit.

Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

307 euro is voor 2 personen :wink: goedkoopste tickets met de mooste tijden in onze ogen. (incl bagage)

Dag Youri,

1495 Euro huur voor 2 weken, dat vind ik erg, heel erg veel.

Misschien is dat vol pension, dus inclusief ontbijt plus middag-en avond-eten ?

Als je daarnaast toch een auto wilt huren, dan zijn er best wel schitterende plekjes waar je veel goedkoper een huisje of appartement kunt huren…

Arturo.