Hoeveel betaal je voor een zelfst woning?

hallo allen

Ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag ,
ik ben van plan om volgend jaar te gaan verhuizen naar de uk maar wat ik graag wil weten is :
hoeveel betaald een single met een zelfstandige woning : woonkamer /1 slaapkamer /badkamer /keuken in groot brittannie ongeveer per maand aan stroom ,gas,water ???

graag reacties van mensen die hier ervaring mee hebben of hebben gehad .

bij voorbaat dank

google.co.uk en zoeken op “house for sale?”

De koopprijzen verschillen echt enorm in de UK, het ligt eraan waar je wilt gaan wonen. Kijk maar eens rond op rightmove of findaproperty websites. Succes!

Zoals reeds vermeld, koop- en huurprijzen varieren enorm afhankelijk van de regio, maar voor een 1-slaapkamer appartement is GBP 400 per maand een aardige indicatie, bedenk wel dat hier nog council tax bovenop komt, dit varieert ook per gebied, reken op GBP 1000 per jaar voor een 1-slaapkamer appartement.

Gas, water en electriciteit zou ik GBP 90 - 100 per maand voor rekenen, let wel dat de meeste van dit soort appartementen electrisch verwarmd worden, dus de kosten kunnen snel oplopen als je niet met beleid stookt.

Even toevoegen dat als je in (of in de buurt van) Londen zoekt dat je dit bedrag makkelijk kan verdubbelen!