Hoe was jullie vakantie?

Beste lezers,

Het zit er weer op,de scholen beginnen,aan de slag op het werk,bergen was wegwerken…de post nakijken.

Hoe hebben jullie het ervaren?

Qua hotel,bediening,reisleiding,excursies,ziektes,kortom;het gehele plaatje.

Graag jullie relaas…

Je kunt je reacties kwijt onder de desbetreffende subforums,maar hier kan ook.

Onze vakantie naar Alanya is pas over 3 weken.
Dus ik kom er nog op terug.

Groetjes :dag:

Eerst en vooral: het mocht langer duren! haha, ik denk dat iedereen dit wel wilt…

Mij heb je vast nog nooit op dit forum gezien dit komt omdat ik nieuw ben.

In juli ben ik naar bodrum (Torba) geweest. Elk jaar zitten we daar in het zelfde hotel, het was geweldig! Elk jaar is het eten, de animatie, kortom heel het hotel perfect! 1x ben ik naar Bar street geweest, dit was wel een shock, sommige bars zijn daar zo ordinair! maar het was wel een leuke avond.

In Augustus ben ik 2 weken helemaal alleen naar Istanbul geweest, ik werd uitgenodigd door een vriend van mij en heb daar dus 2 weken gelogeerd enzo. Veel cultuur heb ik toen niet gezien, dat was niet erg want ik ga zowizo ook elk jaar naar Istanbul. Na de eerste week zijn we 3 dagen naar Sapança geweest, daar hadden ze hun vakantie huis, ik weet wel zeker dat ik daar later ook een vakantie huis wil! Kortom, deze vakantie was ook perfect!

Ik kan nog 3 uur verder schrijven maar daar zit je vast niet op te wachten. Ik ben wel benieuwd naar hoe de andere vakanties zijn verlopen, die van jou ook natuurlijk!

Groetjes Pookie