Hoe vind ik het beste werk

Mensen,

Na 37 jaar onder de Nederlandse vlag te hebben gewoond wil ik mijn wens vervullen om naar London of Engeland te verhuizen(hence the name: engelandvaarder).
Ik ben niet van plan alleen te gaan, maar met een zeer goede vriend van mij, die Nederland na 24 jaar al zat is.:wink:

Nou heb ik op meerdere plekken op dit forum gelezen dat het beste is om toch eerst te verhuizen en dan werk te vinden en dan kom ik tot het volgende dilemma:
ik heb hier een vaste baan, maar wel geld voor het eerste jaar levensonderhoud; mijn vriend heeft geen baan, maar ook geen geld.

Zijn er mensen die mij advies kunnen geven? Ik heb inmiddels al wel 2 sollicitaties via email gedaan en een email gestuurd aan Jobcentreplus.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gerard

Ik ga zelf volgende maand in Engeland wonen en heb een baan gevonden.
Ik heb als een gek gereageerd op vacatures via internet (Monster, Reed, Caterer), denk dat ik wel 150 reacties heb verstuurd.
Uiteindelijk ben ik een week naar Engeland gegaan (mijn vriend woont daar, dus wel gemakkelijker) en interviews geregeld. Na die week heb ik 4 banen aangeboden gekregen.
Jobcentreplus heeft geen zin omdat ze je pas willen helpen als je daar woont en zo ook Adecco, Randstand e.d.
Ik weet niet wat voor werk je zoekt, maar zoek via internet en reageer op heel veel vacatures! Succes ermee!