Er zijn verschillende manieren om naar Italië te reizen. Veel mensen boeken een vlucht en vliegen er naartoe, anderen geven weer de voorkeur aan de trein. Met welk vervoersmiddel reis jij het liefst naar Italië?
Stem hierboven en licht je antwoord hieronder toe!
Er zijn verschillende manieren om naar Italië te reizen. Veel mensen boeken een vlucht en vliegen er naartoe, anderen geven weer de voorkeur aan de trein. Met welk vervoersmiddel reis jij het liefst naar Italië?
[/quote]
Met de auto, is het betaalbaarst en met een stop en overnachting rondom Legoland in Zuid-duitsland en een dagje is de reis er naar toe te overzien met drie kinderen op de achterbank.
Tja, wij gaan bijna altijd met de caravan naar Sicilie.
En dan gewoon met de auto. Ik heb de boot overwogen, maar dat is mij te duur.
Dan rijdt ik liever 1400 km. verder.
[/quote]
Met de autotrein vertrek vanaf Dusseldorf. 's-avonds opstappen en de volgende ochtend aankomst na een ontbijtje in de trein in Verona en daarna met onze klassieke Citroen DS heerlijk verder rijden.