Hoe kan ik mijn post wijzigen?

Hoi,
Vroeger kon ik na posten, mijn eigen tekst nog wijzigen. Je maakt nog wel eens een typefoutje of je denkt opeens later nog aan info die je was vergeten te geven. Dat wil ik dan nog kunnen wijzigen. Maar ik zie opeens die knop niet meer.
Graag reactie!
Groeten Cecile

Hoi Cecile,

Vroeger had je daar inderdaad nog 2 minuten voor. Daarna was het even zo dat je altijd kon wijzigen, maar daar werd misbruik van gemaakt. Nu kun je je post niet wijzigen. Voordat je plaatst kun je natuurlijk wel even een voorbeeld opvragen. Info die je vergeten bent kun je eronder plaatsen.

Groetjes, Fleur

Fleur, normaal was hier 90 minuten voor. Toen er misbruik van werd gemaakt, was de wijzigknop niet gelimiteerd. Door de timer erop te zetten is dit opgelost.

Overigens, Jeroen spreekt jouw verhaal tegen: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=608883#post608883

Nou ja het is maar hoe graag jullie willen dat mensen actief gebruik maken van jullie site… en andere reizigers helpen. Ik heb er telkens minder zin in op deze manier.
Ik zie vaak nog gekke foutjes of dingen die ik vergeten was tussen te voegen. Dat kan ik later niet in een nieuwe post uitleggen.

Ik zou niet weten over wat voor misbruik jullie het hebben maar in andere forums kan je wel gewoon je eigen posts wijzigen.

Hm ik heb nu die andere draad gelezen over ruzies door naderhand wijzigen.
Ik denk dat mensen die ruzie zoeken, dat ook wel op andere manieren zullen blijven doen, ook zonder technische foefjes. En nu ontneem je alle andere goedwillende mensen de mogelijkheid om even hun post wat duidelijker te maken of te corrigeren met dingen die ze zich later nog bedenken.

Het probleem met de ruziezoekers is dat ze voor de forumleiding altijd mooi weer en onschuld zullen spelen. Als hun de forumtoegang ontzegd wordt, kunnen ze geen lol meer trappen. Ze zorgen er dan ook voor dat het voor ons heel moeilijk oordelen blijft. De wijzigknoptimer laat ons hier beperkingen aan stellen. Enerzijds OF vallen de ruziemakers dus eerder door de mand, OF houden ze zich gedeisd, anderzijds worden de mensen met goede bedoelingen beperkt. Wat we ook doen, het brengt ons altijd in een lastige situatie.

In ieder geval is de wijzigknop weer terug, dus het is niet totaal onmogelijk om snel nog wat fouten te corrigeren.