Weet iemand hoe het bier in Egypte is? In de toeristen-hotels zul je wel de grote Europese merken kunnen krijgen, maar hoe zit het met het locale bier? Ik weet dat alcohol vaak taboe is, maar als de Egyptenaren zelf bier brouwen, dan zullen ze het toch ook wel zelf drinken?
Zeker prima bier in Egypte. Sakara is ook een lekker pilsje, vind ik iets meer smaak aan zitten dan Stella maar dit moet je toch zelf uit proberen. Smaken vrschillen nu eenmaal.
-Qoute
bier, overal te wereld is het goed te drinken.
Anders koop je een heineken export biertje
----------------------------------------------------------------------------------------------Als hanneke een belg is zal zij nooit heineken drinken,heineken is voor ons piskeswater.Wij lachen dat heineken de naam bier mag dragen.:biggrin:
Niet lekker!!
En Stella Artois is toch de Belgische soortgenoot van ons wereldberoemde slootwater? Ik ben nooit in Egypte geweest, maar ze zullen er vast lekkerder bier hebben dan zowel Heineken als Stella Artois.
En Stella Artois is toch de Belgische soortgenoot van ons wereldberoemde slootwater? Ik ben nooit in Egypte geweest, maar ze zullen er vast lekkerder bier hebben dan zowel Heineken als Stella Artois.
Inderdaad deze twee bieren zijn niet top hoewel stella veel beter dan heineken trouwens geef mij maar een lekkere jupiler of leffe of een kriekbiertje van lindemans alle Belgisch trouwens.:biggrin:
Ben al in Egypte geweest en moet zeggen het bier is er niet slecht maar persoonlijk houdt ik het op vakantie bij lekkere coktails !
Ga in oktober weer richting Egypte.
In Egypte drinken ze indd zelf ook wel bier, veel Egyptenaren drinken ook de non-alcoholische bier : Birell, voor de rest schijnt Sakara wel goed te zijn, drink het zelf niet maar ken er genoeg !!