Hoe bereid jij je voor op je emigratie?

Stroop je elke dag internet af naar informatie over emigreren? Of verzamel je in 1 keer alle nodige informatie op een beurs?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe.

Nu ikzelf weet heel veel over Thailand,maar voor visa’s en andere toestanden zoals de wetgeving om te verblijven in Thailand,zoek ik via het internet op.
Ook maak ik, gebruik van de kennis (expats)om allerlei info betreft het emigreren naar Thailand op te slaan.
Ben wel zinnens om binnen een aantal jaar,definitief de deur achter me dicht te slaan in Belgie om een nieuwe toekomst op te bouwen in Thailand.

Uit onderzoek onder de bezoekers van de EmigratieBeurs blijkt dat 39% zich orienteerd via bladen en 92% via internet.

Standhouders op de beurs geven aan dat veel bezoekers goed op de hoogte zijn via internet van de antwoorden op de most frequently asked questions, maar dat de beurs met name dient om de persoonlijke situatie nog eens goed door te nemen met de aanwezige experts. Ook worden op de beurs presentaties gevolgd om toch nog wat nieuwe tips and trics te krijgen, en zo valkuilen te voorkomen.

Verschillende keren ter plaatse gaan en de sfeer opnsnuiven. Informatie inwinnen hoe de administratie verloopt. De taal zeer goed beheersen en contacten ter plaatse maken.