Ho Chi Minh visum Indonesië

Kan er op internet weinig informatie over vinden, ik vroeg me af of het mogelijk in om in Ho Chi Minh een 60 daags visum te regelen voor Indonesië.
Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe lang duurt het ongeveer voor het geregeld is?

En moet ik een uitreisticket hebben als ik Vietnam binnen kom? Aangezien je ook een visum moet hebben, vraag ik me af of dit genoeg is, of willen ze ook nog een ticket zien van wanneer je het land verlaat?

Zonder uitreisticket kun je überhaupt geen visum aanvragen voor Indonesië, dus je zult hoe dan ook een uitreisticket aan moeten schaffen.

@jenny dat ik voor Indonesie een uitreisticket nodig heb weet ik, ik bedoel eigenlijk hoe dit voor Vietnam zit. Moet ik als ik Vietnam binnen kom ook een uitreisticket hebben of is een visum dan genoeg?

Je hebt voor Vietnam geen uitreisticket nodig.

Maar het kan verstandig zijn om alvast/vroeg tickets te boeken, wanneer je promo’s wil scoren (en dus geld besparen). Sowieso uitzoeken welke (budget)maatschappij op de door jouw gewenste route vliegen en op welke dagen & tijdstippen.

Johan

Hallo N,

Johan heeft gelijk.

Dus voor je vlucht naar Viet Nan is het vervolg naar Indonesië niet belangrijk
Je kan gewoon naar Viet Nam reizen wanneer je in het bezit bent van een VOA of een visum.

Wanneer je naar Indonesië wilt gaan dan wel aan de bovengenoemde voorwaarden houden, anders kan je niet instappen.

gr.
Ton.