Ik ben Sefasu en studeer lerarenopleiding secundair onderwijs, ik ben mijn laatste maandjes nog bezig en dan ben ik leerkracht geschiedenis. Ik woon in de Belgische hoofdstad, Brussel.
Ik ben van Turkse afkomst, maar ben geboren in Brussel. Ik hou heel erg van Turkije en zou er graag ook willen werken.
Hoi Sefasu,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al het Turkijeforum ontdekt hier op wereldwijzer?(Daar kan je in het reiscafe je vragen posten)
Voor vragen over het wonen en werken in het buitenland kan je deze link aanklikken
Nu als je wat vrije tijd moest hebben,dan kan je Istanbul op een andere manier bekijken.
Misschien is een cruisetochtje over de Bosporus een leuk idee, bijkomen op het water om aan de overkant te genieten van een lekker maaltijd en te winkelen in één van de gezellige straatjes van Istanbul.
Nou wens je nog veel suc6 voor het vinden van een baan in Turkije! Om dit welkomsberichtje af te sluiten heb ik deze foto gevonden op het net.
Heel lief van je om zoveel informatie door te geven. Ik heb bijna elk jaar Istanbul al bezocht, waardoor ik een beetje verder wil gaan naar Anatolië en meer in de richting van Capadoccia wil gaan
Nogmaals bedankt voor de informatie! Ik heb een post geplaats in de Turkijeforum. Hopelijk krijg ik antwoord
Nou in de omgeving van Capadoccia kan je prachtige rotskerken, kloosters, holwoningen, ondergrondse steden en kolossale kervansarays bezichtigen. Wat je zeker niet mag missen is de vallei van Zelve met haar ‘feeën-schoorstenen’ en voormalige monikkenverblijven.
Suc6 nog met je reisplannen Sefasu!
groet,georgessiam.