Hey hallo!

Hallo!
Ik ben Irene en ik ben 18 jaar oud! Ik ben opgegroeid met een zeilboot en heb binnen Europa dan ook heel veel gezien wat aan zee ligt;).
In 2009 ben ik voor het eerst buiten Europa geweest, namelijk China. Ik ben meteen verliefd geworden op de vele kleuren en geuren en alle tempels die er zo prachtig uitzien. Vanaf dat moment wou ik meer Azie!
Mijn eerste plan was om in de zomervakantie van 2010 vrijwilligerswerk te gaan doen in Thailand. Helaas is dat uiteindelijk niet gelukt omdat ik het geld er niet voor bij elkaar had
Ik ben nu klaar met mijn Havo en ben niet begonnen aan een studie omdat ik liever eerst wat van de wereld wil zien! Mijn reis begint door dit jaar naar Nepal te gaan. Ik heb via travelactive vrijwilligerswerk gevonden op een school, wat een programma van 10 weken is. Daarna trek ik er met mijn rugtas op uit om rondom Kathmandu de natuur te bezichtigen en een trekking te gaan doen (hier heb ik ongeveer 6 weken de tijd voor).
Daarna kom ik weer terug in Nederland:)

Ik sta te springen om te gaan! Ik ben lid geworden van deze site omdat ik andere ervaringen wil lezen en heel benieuwd ben naar foto’s en verhalen!
Heb je nog tips voor mustsee’s in Nepal, laat het me weten!

:dag:Liefs Irene

Hallo Irene, welkom op Wereldwijzer!

Wta heb je leuke plannen om ervaringen op te doen van de wereld! Heb je Nepal Forumal ontdekt? Daar kun je tips lezen van anderen en je vragen stellen. Veel plezier met de voorbereidingen en met je reis.

Groetjes, Leontien