Hey daar!

Hoi forumlezers!

Ik ben al een tijdje geleden lid geworden van jullie community, maar ik had mij nog nooit voorgesteld! Dat zullen we dus 'ns rechtzetten.

Ik ben 28, afkomstig uit de Antwerpse Kempen en verdien mijn boterhammetjes met schrijven (zowel copywriting als journalistiek werk). Maar nu even niet - of in elk geval minder - want nu reis ik wat rond.

Van half maart tot half oktober 2010 zat ik op een ruitertoerismecentrum in Transsylvanië, Roemenië. Daar gaf ik rijlessen, trainde ik paarden, ik gidste enzovoorts.

Momenteel ben ik in West-Australië, op een stoeterij waar warmbloedpaarden worden gefokt. Fantatische ervaring! Ik maak van hieruit ook korte tripjes, dus leer de streek meteen ook een beetje kennen. Over een paar weken vlieg ik naar Darwin, en een week later naar Cairns. Een vriendin van mij komt ook naar daar, we *campervannen *wat in het rond en als de overstromingen ons gunstig gezind zijn - of we een creatieve oplossing vinden - stappen we begin maart op het vliegtuig naar Schiphol en van daar naar België.

Dat vliegtuig missen is geen optie, want na een kleine week thuis, vertrek ik minstens voor het volledige zomerseizoen (tot eind november) naar Portugal, waar ik weer ga werken op zo’n trailiridingbusiness voor paarden. Deze keer minder zelf rijden, wel meer de logistiek van het hele gebeuren regelen.

Voordat ik die paardrijvakanties deed, ging ik ook al wel op reis. Interessante bestemmingen die mij zijn bijgebleven, zijn onder andere Senegal (vrijwilligerswerk), Mexico, (groepsreis), New York (citytrip) en de Anti-Atlas in Marokko (wandelreis).

Nog wat meer weten over mijn reisjes? Ik heb een blog! Je kan die bekijken op http://liesbetontdekt.wordpress.com

Als jullie verder nog wat willen weten over mij of over de bestemmingen die ik heb bezocht: vraag maar!

Veel groetjes,
Liesbet

Hallo Liesbet, alsnog welkom op Wereldwijzer!

Op die manier leer je de omgeving en de cultuur van een land goed kennen. Wat een ervaringen neem je dan mee!! Veel plezier met al je reisplannen en op de site.

Groetjes, Leontien