Even voorstellen: Patty

Hallo reizigers!

Ik ben Patty (23) en woon in het Zuid-Hollandse Maassluis.

Inmiddels werk ik al bijna 6 jaar fulltime als juridisch secretaresse. De reden dat ik me hier heb aangemeld is omdat ik heb besloten een wereldreis te gaan maken! Ik ben me een beetje aan het inlezen en ben misschien op zoek naar een reismaatje.

Vorig jaar ben ik 3 weken in Australie geweest toen mijn zusje daar drie maanden aan het backpacken was. Dit is mij zo goed bevallen dat ik het graag over wil doen. Die drie weken waren natuurlijk veel te kort, vandaar dat ik nu graag een jaar weg wil. Van mijn baas heb ik in ieder geval de garantie dat ik na 1 jaar gewoon weer terug mag komen, dus dat is super!

Verder ben ik in 2010 een dikke twee weken wezen backpacken in Thailand, ook een superervaring en een super land! Verder ging ik vroeger vaak campers met de familie in Frankrijk en Spanje. Verder ben ik op vakantie geweest in landen als Turkije, Egypte, Tunesie, Italie, Tsjechie en een paar stedentripjes naar Londen. Nu ben ik er klaar voor om de rest van de wereld te ontdekken!

Mijn routeplan wijzigt eigenlijk nog steeds iedere week… Maar de landen waar ik zeker naartoe wil zijn: Thailand, Vietnam, Australie, Nieuw Zeeland, Fiji, Noord-Amerika en IJsland. Waarschijnlijk zal ik een wereldticket bij Kilroy boeken, maar zoals ik al zei… ik ben me nog overal aan het oriënteren :slight_smile: Het plan voor nu is om begin 2016 te vertrekken, dus ik heb nog ruim de tijd dacht ik zo…

Ik hoop dat ik veel informatie zal opdoen op dit forum, en wie weet een reismaatje ontmoeten die dezelfde interesses heeft :slight_smile:

Groetjes,

Patty

Hoi Patty,welkom op wereldwijzer!
Heb je ondertussen al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Patty !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

1 like