Mijn naam is Patrick, 21 jaar en ik woon dichtbij Utrecht.
Mijn passie en hobby kan je vast wel raden… reizen! Verder ben ik bezig met de opleiding verpleegkunde op HBO niveau en ik ga dit jaar naar de 2e. Hiervoor heb ik al een opleiding MBO ICT Beheer afgerond maar dat was echt niks voor mij, de hele dag op een stoel achter de pc zitten…:retard:.
Verder onderneem ik soms leuke dingen of ben ik bij vrienden te vinden, ook mijn computer staat zo nu en dan aan.
Ik heb mij aangemeld op dit forum om meer te weten te komen en ervaringen te delen over het reizen naar verschillende gebieden en landen en ik ben ook op den duur op zoek naar leuk reisgezelschap om een mooie reis mee te maken.:wereld:.
- Reizen, vakantie of emigratie?
Reizen en vakantie
- Hoe heet je en waar woon je?
Patrick, 21, vlakbij Utrecht
- Verliefd, verloofd, verloren?
Alweer een jaartje single
- Welke landen heb je al bezocht?
Thailand, USA, Canada, Egypte, Tunesie, Turkije, Griekenland, Italie, Spanje, Frankrijk, Monaco, Zwitserland, Oostenrijk, Kroatie, Slovenie, Hongarije, Tsjechie, Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Denemarken, Noorwegen
- Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
Westcoast USA, Japan, China, Nieuw-Zeeland/Australie en de rest van de wereld staat op de 2e plaats
- Naar welk land wil je nooit meer?
Alles was voor herhaling vatbaar…
- Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?
Hmm, ik heb hier naast me een tuktukje staan gemaakt uit een pepsieblikje…
- Wat is het indrukwekkendste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
Wat op mij veel indruk heeft gemaakt is de liefdadigheid en gastvrijheid van de mensen in Thailand.
- Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
Kan me weinig ergs herinneren.
- Mijn favoriete land is…
Thailand en de USA
- Mijn favoriete stad is…
New York
- Wat zijn je hobby’s?
Reizen, mensen kijken, leuke dingen doen met vrienden
Groetjess