Als (transatlantisch) solo-zeiler heb ik dit verhaal ook wel met enige belangstelling gevolgd maar ik vraag me af waar ze nu eigenlijk uit hangt die Laura ?
Nog iemand nieuws van haar ?
Als (transatlantisch) solo-zeiler heb ik dit verhaal ook wel met enige belangstelling gevolgd maar ik vraag me af waar ze nu eigenlijk uit hangt die Laura ?
Nog iemand nieuws van haar ?
het vreemde is dat we al heel lang niets meer van haar gehoord hebben en dat terwijl het toch nog al groot nieuws was dat ze die reis ging maken :wereld:grt hans
mjah, ik dacht ook al zoiets
kwatongen beweren dat de hele media-heisa er vooral op gericht was om “sponsoring” binnen te rijven …
maar goed, laten we hopen dat ze het goed stelt ![]()
Laura Dekker heeft een eigen site, daarop vind ik informatie dat ze sinds 3 dagen in Darwin zit.
Ik vind het echt tof dat ze het doet, zeker met al het commentaar dat ze krijgt. Ondanks de tegenslagen is het haar toch gelukt om toestemming te krijgen en ik heb echt respect voor haar. Ik denk dat leeftijd niet heel belangrijk is iemand van 20 kan zich veel jonger dan zijn of haar leeftijd gedragen, maar iemand van 14 kan ook veel volwassener zijn.
Absoluut een superprestatie ![]()
En dat ze dit toch nog voor elkaar heeft gekregen ondanks al die negativiteit die er over haar is uitgestort maakt mijn bewondering voor haar prestatie nog groter.