B)hallo is er iemand die mij kan vertellen, hoe het weer is in kemer ,
inde maanden eind maart en april. alvast bedankt ada
zal rond de 18 tot 22 graden zijn op zijn best, nog wel wat kans op regen.
Hou er rekening mee dat het dan nog heel rustig is.
Het seizoen komt eind april pas echt op gang (of je moet nou net de rust willen opzoeken)
Het weer kan verschillend zijn van jaar tot jaar. We hebben nu ook uitzonderlijk hoge temperaturen voor de tijd van het jaar hier in Kusadasi. Nog geen druppel regen sinds mei.Heb ik nog nooit meegemaakt in al de tijd dat ik hier woon. Maar ik vind het voorseizoen hier zo mooi. De eerste bloemen, alles groen, niet teveel toeristen,het weer kan reeds zonnig zijn ,regenbuien moet je er wel bijnemen. Het moet toch eens regenen hier.maar Kemer is altijd warmer dan Kusadasi,en er zullen zeker ook meer toeristen daar zijn omdat er altijd vluchten zijn op antalya en niet op izmir.Maar in ieder geval, veel beter weer dan bij ons.
Voor mij een van de mooiste seizoenen in Turkije als je van de natuur houd.
groetjes
Franka
ja rond de 18 eind febrauri begin maart is het dat ook maar veel wind als het gaat regenen. maar er zijn al wqel wat toeristen dus asl je een rustige vakantie wil en gewoon lekker kunnen lopen zal ik in maart gaan. geen strand weer maar wel goed wee rom iets te bekijken.
ik weet niet hoe t is in kemer, maar in alanya is t al goed warm in april! overdag heerlijk weer maar in de avond koelt t nog wel flink af dus een jasje is niet verkeerd dan!!