weeronline.nl is ook een goede, ook met vooruitzichten voor de komende 14 dagen!
Groetjes, Gee
Vandaag is het zaterdag 24 april en ik zit al 4 weken in Fethıye. Het weer op dit moment is 25 graden. Vanochtend scheen de zon volop maar tegen 15.00 uur kwamen de wolken de zon bedekken. Voor de rest heb ik de afgelopen week alleen maar genoten van de zon. Helaas moesten we wel een week wachten voordat alle commontie omtrent de aswolk over was. Eındelıjk vliegen we dinsdag weer terug richting NL. Hoe ıs het weer eigenlıjk ın Nederland??
hi sin;)thanx voor het overnemen…
heb de laaste tijd niet zo veel tijd gehad om hier langs te komen…
moet zeggen dat ik het weer in mei beetje vaag vond…toch nog aardig wat regen gehad…
nu wel alweer een paar dagen ergggg lekker weer…
's avonds een jasje is ook niet meer nodig…
summer is coming…
groetjes
filiz
FILIZZZZZZZZZZZZZ!!!
Ze is er nog!!!(We hebben je gemist!!!)
Ga je ons weer een beetje op de hoogte houden???
Groetjes uit een regenachtige polder
@beppie…wat ben je toch een schat…
al kon je hier 5 jaar niet…jij zal de mensen nooit vergeten (K)
zal mn best doen het weer weer een beetje bij te houden…
maar vertrek morgen naar nederland…dus de eerste 2 weken ben ik niet van het weer hier op de hoogte…
met jou ook alles goed…?
xxx
Filiz : leuk dat je er weer bent !!! goeie vlucht en veel plezier in Nederland. Alles goed, ook met de winkel?
Natuurlijk vergeten we elkaar niet!!! Een heerlijke tijd in Nederland.
Hier alles goed, maar we missen je gewoon wel ;)!!!
Dikke :kus:
Hier in Manavgat is het warm, heel erg warm!
Zoals Filiz naar me smste: de mussen vallen van het dak ![]()
's Avonds koelt het gelukkig lekker een beetje af. Met de ramen open en een zuchtje wind, kom je weer helemaal bij na een warme benauwde dag
inmiddels is het over de 40 graden…
echt te warm…ik ben in de overtuiging dat de mussen inmiddels helemaal niet meer op de daken kunnen komen…
het is inderdaad abnormaal warm…zelfs m’n man vind het érg warm, en zegt dat het de afgelopen jaren niet zo was…en die woont hier toch al 6 jaar…
Als we het hier al zo warm hebben, zo warm dat onze mussen ook al allemaal dood uit de dakgoot gevallen zijn…
Dan zullen de turkse mussen idd ook niet meer leven…lol2!!!
Sterkte meiden!!!
geen verandering in het weer…
nog steeds ergg heet…!!
's avonds is het met een windje buiten wel goed te doen…
groetjes vanuit manavgat :dag:
pff filiz is het bij jou aan die kant ook zo vreselijk vochtig? was vanmorgen naar het centrum en het was écht niet prettig!
er wordt ook onweer voorspeld, mja of dat uiteindelijk doorkomt, moeten we nog maar afwachten ![]()
Ik ben in de war door de weervoorspellingen. Op WBJ.nu geeft de voorspelling regen en onweer aan maar op weeronline is het zonnig en heet… :S
ik zit als een gek te bidden voor een buitje, maar helaas ![]()
een buitje zou idd welkom zijn…maar zie het niet gebeuren…
miss in september weer…
inşAllah! ![]()
En dames??? Hoe is het momenteel bij jullie???
Hier in Manavgat is het overdag heerlijk zonnig en warm! Zeker 20 graden! Genieten geblazen dus en in je t-shirtje lopen!
Heerlijk!!!
Nog even hier in de koude… en dan mag ik ook weer een weekje genieten…
(alleen niet bij jullie in de omgeving, anders kwam ik zeker op de thee!!!)