mooi weekend gehad qua weer…en vandaag ook weer een stralende dag
het schommelt zo rond de 30 grade…
groetjes vanuit manavgat :dag:
mooi weekend gehad qua weer…en vandaag ook weer een stralende dag
het schommelt zo rond de 30 grade…
Filiz : wij het weekend ook mooi weer gehad, ben gisteren nog in jou stadje geweest. Nu ziet het er een stuk minder uit, soort van fris:tssk: Dus…moet eigenlijk weer jou kant opkomen he.
Groetjes uit Tilburg
@Filiz, mijn vriendin gaat binnenkort naar Side, kloppen de voorspellingen volgens bekende site nog wel een beetje? 30gr, en vanaf volgende week toch lager?
vanaf eergister avond tot vanmorgen hebben we eigenlijk alleen maar regen gehad, met onweer…
nu schijnt de zon weer vollop…
de rest van de week blijft het droog…met graden gevarieerd van 26 tot 30…
hoe is het weer in capadoccia in mid december?
Hier in Kusadasi is het goed weer geweest tot gisteren. Ik kon gisteren nog met een short en t.shirt aanlopen en zonnen op mijn terras en vandaag …???23 graden.
1 november,ben ik opgestaan en het was water aan het gieten. De temperatuur is plotseling gedaald en nu loop ik met een trainingspak aan.
Grijze wolken, wind en regen. Net een allerheiligendag zoals in Belgie en Nederland.Dat is dus binnen blijven en wachten wat het morgen word.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Kusadasi.
Deze morgen opgestaan met terug …stralende zon en 20 graden op terras.
Dus ,zo is het nu eenmaal in Turkije.De ene dag denk je dat het winter aan het worden is en de andere dag heb je al de zon terug.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Kusadasi,
Vandaag opgestaan met de zon maar wel een koude wind. 14 graden. In de namiddag is het beginnen regen en deze avond waait het heel erg.Dus het weer is echt wisselvallig en kouder aan het worden.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Kusadasi, 3 november,
Het is water aan het gieten,onweer en storm. Eerste storm sinds lang geleden.Het is ook maar 12 graden vandaag.Alles ziet grijs,een totaal ander Turkije dan dat wat we gewoon zijn.
Nu hopen dat dit onweer snel ophoud.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Kusadasi 4 november,
Vandaag opgestaan met de ZON . Wat ziet er Kusadasi weer heerlijk gezellig uit onder de stralen van de zon.Terug 21 graden op mijn terras.En het nu zo proberen te houden.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Hallo Franka,
Ik was tot en met donderdag in Izmir en heb het weer, zoals jij het hebt omschreven, meegemaakt. We waren dinsdag van plan om naar Kusadai te gaan omdat de neef van mijn man daar naar leveranciers moest. Helaas is het niet doorgegaan want anders had ik je even een krabbel gestuurd.
In Izmir heb ik in het Swiss Otel 2 liedjes gezongen in de skybar van het Otel. Was ontzettend leuk.
Volgende keer beter ennuh…het is nu mooi weer hoorde ik van mijn man!!
Hallo,
Ik zou volgend jaar rond 15 mei voor 10 dagen naar Belek willen gaan.
Heeft er iemand een idee welk weer het in de periode mei is in Belek? En koelt het 's avond dan ook al hard af??
Thanks
Rond 15 mei moet het normaal al heel goed weer zijn in Turkije. Zeker in Belek.Het koelt dan in deze tijd minder af in de avond zoals dit nu het geval is.Het word dan met de dag langzamer warmer.Mei is een prachtig maand om naar Turkije te komen, dan kan je volop van de natuur genieten .
Prettige vakantie in Belek,
Groetjes ut Kusadasi,
Franka
Hallo Kadin,
vandaag, zondag 15 november.
Wat een prachtig weertje hebben we terug sinds een paar dagen. Zon en nog eens zon, van s’morgens vroeg tot rond 4 uur. Na 4 uur word het plots kouder en heb je een truitje nodig. In de namiddag zit ik nog in mijn t.shirt en short op mijn terras te genieten van de cruiseboten die nog steeds in Kusadasi aankomen.Ik zie Samos in de verte,wat is het heerlijk nu nog van de zon te kunnen genieten.
Als je nog eens in de omgeving bent kom me dan eens opzoeken.
Groetjes uit het zonnige Kusadasi,
franka
Vandaag 21 november 2009,
Niet te geloven maar het lijkt hier in Kusadasi nog steeds zomer.Reeds de ganse week opgestaan met de zon en genieten op mijn terras. 22 graden.Zo mag het nog en tijdje duren.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Gezien er al een tijdje geen update is geweest vanuit Side/Manavgat: Vandaag was het niet heel koud maar wel bewolkt en gem. 19 graden. Het gaat de komende tijd in ieder geval de goede kant op ![]()
Dat is mooi om te horen Sin, maar hopen dat het heeeeeeel snel de goede kant op gaat dan ![]()
Sin;hier wordt aan gewerkt
Hi Hans geen probleem hoor… ik kan ook wel updates geven gezien ik in Side woon ![]()