+ Het grote Postcrossing topic +

Hallo, ik ben nieuw hier en heb sinds kort ook postcrossing ontdekt. Echt leuk!!!
Wat hebben jullie al veel verstuurd en ontvangen.

• Updated - - -

Lotte, heb jij ergens de foto’s van je vakantie in Marokko geplaatst? Die zou ik wel graag willen zien.

Ik heb gisteren een kaart ontvangen van China. Ik vond alleen jammer dat ze alleen in het Chinees op de kaart had geschreven.

Doen jullie niet meer aan postcrossing?
Ik vind dit een leuk topic.:slight_smile:

Beetje een dood topic dit, al dik twee jaar niets meer gepost, terwijl Nederland op de zesde plek staat van landen met de meeste deelnemers…

Ik doe het ook al een hele tijd…altijd weer spannend wat er in je post aankomt !
Leuke kaarten over heel de wereld en de postzegelverzamelaars zijn er blij mee.
Ik maak altijd wel een scan van de kaart en tekst voor als het kaartje niet aankomt.
Ooit heb ik direct swap gedaan, toen ik tientallen verzoeken kreeg omdat kaartjes uit VAE erg gewild zijn ben ik van schrik daar mee gestopt.
Dat werd wat te veel.
3 tot 5 kaartjes per keer versturen vind ik wel genoeg. Het duurt toch enkele weken eer ze zijn aangekomen, als ik er dan zelf ook weer heb ontvangen dan vraag ik pas weer nieuwe adressen aan.

Ja, ik doe nu ongeveer ook een jaartje mee. Duitsland, Rusland & Taiwan zijn bij mij de meest verkregen adressen…