Onderwerp verwijderd door Hans.
Woon jij in de omgeving Bodrum en zou je je ervaringen met mij willen delen?
Wij zijn ons aan het voorbereiden om naar Bitez te emigreren. En zou graag in contact komen met mensen die in die omgeving wonen. Wij komen binnenkort voor 3 weken naar Bitez.
Hartelijke groet,
Astrid van Beers
Hans,
mag ik u beleefd doch dringend vragen wat er verkeerd was aan de melding wat betreft het “contactcentrum voor Nederlanders/Belgen wonen in Kusadasi”?
Het is een vereniging die zich belangeloos inzet voor de Nederlandssprekende hier in Kusadasi.
Ik vraag ik mij af wat daar verkeerd aan is.
Hans heeft onderwerpen die hij gestart heeft verwijderd.Het was zijn idee om een onderwerp te starten waar Belgen en Nederlanders elkaar konden treffen. U bent met een eerste reactie gekomen en zo heeft hij die ook verwijderd.Trouwens als u het forum doorleest heeft hij nog onderwerpen verwijderd. Eigenlijk wel spijtig.
Reden :ik had gevraagd Hans terug mede moderator van wereldwijzer te maken en dat willen ze van hogerhand niet meer. Wat ik wel spijtig vind. Tenslotte heeft Hans het forum groot gemaakt samen met mij.En Hans was ook iemand die veel antwoorden wist. Hans is nog steeds een heel goede vriend van mij,we houden contact per mail. Maar hij zal denk ik voorlopig niet meer antwoorden op vragen gesteld op dit forum.Een intern probleem waar ik zelf weinig kan aan veranderen.
Daar beslist de forum beheerder over. Ik ben ook maar moderator van wonen en werken.
Ik hoop dat U dit begrijpt,en ik hoop dat Hans ooit terug komt op het forum.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Mevr, bedankt voor het antwoord .Ik kan mij vinden in uw antwoord.