Het Blanes Cafe

:rolleyes:

zooo je moet m niet teveel aanprijzen want daar krijgt ie hoogmoed van hoor :wink:

:o

t was ook beetje sarcastisch… eigenlijk

Lekker puh nicky :stuck_out_tongue: iemand reageerde er wel op. En het kwam doordat ik geen eten meer had duh

aha…

valt wel mee hoor;)

Nu we het tock over eten hebben… Ik heb echt zin in boterham met smeerkaas en sambal oelek

net als vrijdag… dan weet ik niet of je vandaag wel wil zien:P

Nouja zomaar…

ja opeens…

Zoo, vandaag en nog vele zaterdag even lekker werken ! :smiley:
En dan kan ik in de zomervakantie lekker losgaan daar in Blanes !! :cool:

tjah… kon ik maar werke vandaag, maar er is zoiets als “seizoenswerkloosheid” :mad:
d’r is nu nix te doen op de tennisclub…

Hmm ja das wel vervelend ! :slight_smile:
Wat doe je voor een werk dan op de tennisclub ? :o:D

hmmm dat ken ik… alleen niet op een tennisclub…

Moet je ander werk zoeken :stuck_out_tongue:

seizoenswerkloosheid :stuck_out_tongue:

dat heeft voor mij geen zin… anders had ik het wel gedaan natuurlijk… moet in april beginnen met stage… en met feestdagen moet ik in de winkel van mn ouders helpen… ik kan dus geen ander werk zoeken?

nicky waar ga je nou eigenlijk stage lopen? dichtbij huis of niej? k hoop dat ik dan me baan teminste kan houden :S zo niet ga k naar buitenland :smiley:

haha meisje uit mijn klas gaat naar spanje… ik heb vrijdag sollicitatiegesprek bij dreizen… k hoop dat ik aangenomen word… anders heb ik big problem en moet ik anderhalf uur reizen ofzo… ^^ als k vrijdag aangenomen word is t een kwartiertje op de fiets… lekker tog?

ja precies, nouja ik weet nie hoe het met de dagen zit dat je moet werken? 5 of 6 dagen ofzo? en of je vaste dagen vrij hebt, dan kan ik mn baan misschien houden… maar ik denk dat dat sowiso wel kan en dat ik anders na die 10 weken gewoon weer mag komen :slight_smile: maarja