Het Blanes Cafe

volgens mij 5… en k hoop ook dat ik zaterdag vrij ben zodat ik gewoon zaterdag en zondag lekker kan blijven werken… k moet tog aan geld komen:S en stage betaald nix… ik moet 12 weken… dus als het mee zit ben ik net optijd klaar voor de vakantie… ^^ oops… maar dat hoor ik pas in gesprek…

bijna alles, onderhoud van speeltuin/tennisbanen, bardienst, keuken

en ik tennis zelf ook…

maar nicky je hoeft toch maar 10 weken stage te lopen? en je krijgt toch stage vergoeding… of is dat alleen bij de lange stage van 20 weken? :open_mouth: haha ik hoop idd dat k dan ook zaterdag en zondag vrij ben zodat ik idd kan blijven werken op zaterdag en niet gelijk mn werk kwijt ben, maar dan moet ik wel weer in de buurt stage lopen :frowning: ik zie het dan wel :wink:

ja maar omdat ik bij d-reizen ga moet ik 12 weken… egt dom maar dat hebben ze afgesproken met school ofzo… naja boeie dr zitten 5 dagen tussen einde stage en blanes:P

haha ja bij mij iets van 9 dagen ofzo tussen laatste schooldag en blanes :S vakantie is egt heel kort

By my 2 á 3 maand ? :stuck_out_tongue:
Eind april ofzo vakantie =]

jaa da hak vorig jaar ook :wink:

bij mij ist 12 mei

luilak andre:p

:whistle:

Bij mij is de school niet eens afgelopen…
Kwam ik ook vorige maand achter…

Ik krijg 29 juni m’n diploma en 1 juli op vakantie :slight_smile:

haha dus dan ga je gewoon al naar blanes als je nog naar school moet? :stuck_out_tongue:

ja k ga me vakantie nu niet afzeggen omdat zij het verkeerd gezien had!:stuck_out_tongue:

whahaha… dan ga je toch gewoon, of mis je dan belangrijke dingen?

Nee joh, ik mis niks

hahaha :stuck_out_tongue:

wat doe je nou de laatste week voor de vakantie?:s kom op zeg

je boeken inlevere, maar bij ons koop je ze zelf dus dat scheelt :stuck_out_tongue:

ja das waar… naja boeie:p school stinkt tog:p