Originally posted by Mell0w@26-06-2005, 17:51:21
** Whehehe nee dit was zo`n lieve kleine… IK wou remmen maar mocht niet omdat er een auto achter me zat :ph34r: als ik dat dier omver had gejaagd had ik nu een trauma denk ik
Ikkkkk ben trouwens vorige week geslaagd voor m`n theorie (auto) woehoeee 3 foutekes **
Gefeliciteerd! wanneer ben je in blanes? en welk app/hotel? en hoe oud?
Originally posted by Blanesgangers+07-07-2005, 19:08:01–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Blanesgangers @ 07-07-2005, 19:08:01)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Mell0w@26-06-2005, 17:51:21
** Whehehe nee dit was zo`n lieve kleine… IK wou remmen maar mocht niet omdat er een auto achter me zat :ph34r: als ik dat dier omver had gejaagd had ik nu een trauma denk ik
Ikkkkk ben trouwens vorige week geslaagd voor m`n theorie (auto) woehoeee 3 foutekes **
Gefeliciteerd! wanneer ben je in blanes? en welk app/hotel? en hoe oud? **
[/quote]
Dankjewel!
Ik ben van 22 tot 31 juli in app. Nautilus te vinden (ben trouwens 18 jentes jong :P) Waneer ga jij? Ook in die tijd? En hoe jong ben jijzelf?
Ik ga samen met een vriend van me 26 juli tot en met 2 augustus, in hotel Boix mar, en we zijn beide 19 jaar…
Voor foto’s, ik heb net een nieuwe foto onder het onderwerp foto’s geplaatst…
voeg me anders effe toe at msn! erikvelstra@hotmail.com…
xx
heey ik ga pas de 20e duurt lang vrienden van me gaan zaterdag al de 16e… niet eerlijk maar ik moet nog werken en hoe kom ik er eiegnljk van t vliegveld direct met trein?
Vergeten jullie niet mee te doen aan de vakantiefoto wedstrijd!?! Maakt niet echt veel uit wat voor foto je instuurt, maar hij moet natuurlijk wel met vakantie te maken hebben.