(origineel bericht op be-more.nl)
Het begin!
Het aftellen is begonnen! Nog maar 5 dagen en mijn reis naar Zuid-Afrika kan eindelijk beginnen. Na bijna een jaar van voorbereidingen vertrek ik op zondag 10 februari vanaf Schiphol, om op 12 februari bij Wentworth in Durban aan de slag te kunnen gaan. Ik zal hier tot 28 juni aanwezig zijn, waarna ik nog een weekje rond ga trekken richting Kaapstad.
Bij deze wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om alle familie, vrienden/vriendinnen, bedrijven, kennissen en zelfs onbekenden die mij en het project de afgelopen maanden zo gesteund hebben, te bedanken. Samen met jullie ga met ik met ruim € 1.400 euro aan opgehaald sponsorgeld aan de slag bij Wentworth. Zonder jullie had ik dit niet gekund! Maar niet alleen het geld wat jullie allen aan ‘mijn’ project gedoneerd hebben doet me goed, ook voor alle lieve kaartjes, telefoontjes, cadeautjes en verrassingen wil ik jullie bedanken! Het doet me erg veel om te zien dat mensen zo geïnteresseerd zijn in al mijn plannen. Daarbij wil ik mijn lieve ouders en zussen in het bijzonder bedanken, zonder jullie had ik deze droom nooit kunnen verwezenlijken!
Het leuke aan het sponsoren van dit project is dat je door mij op de hoogte gehouden kunt worden tijdens mijn verblijf in Durban. Op deze weblog zal ik jullie namelijk wekelijks/maandelijks op de hoogte houden van mijn bezigheden en plannen in Zuid-Afrika. Ik zal er alles aan doen om te zorgen dat het geld zo goed mogelijk besteed zal worden! Ik weet zeker dat ze jullie donaties erg zullen waarderen, dus bij deze ook namens alle vrijwilligers, hulpverleners en vooral hulpvragers van Wentworth Victim Friendly Centre alvast hartelijk bedankt!
Ik weet op dit moment nog niet hoe vaak ik via e-mail bereikbaar zal zijn, maar het lijkt me erg leuk om eens wat van jullie te horen. Op deze weblog kun je je eventueel inschrijven (hierboven), zodat je automatisch een mailtje ontvangt wanneer ik een nieuw bericht plaats. Ook kun je hieronder altijd even een reactie plaatsen, zonder dat je je aan hoeft te melden. Via telefoon ben ik waarschijnlijk weinig tot niet bereikbaar, dus liever geen sms’jes en telefoontjes!
Voor degene die willen weten waar ik de komende tijd verblijf of iets op willen sturen, dit is mijn postadres:
Jamie Leeijen
38 Oceandale Rd.
Treasure Beach 4126
KawZulu Natal
South-Africa
Voor de lezers onder jullie die ik ken, ik ga jullie missen! Hopelijk kan ik snel een update plaatsen, ik ben benieuwd wat ik allemaal mee ga maken… Ik zie jullie in juli weer!
Liefs, Jamie