Het Andere Reizen - Samenwerking

Aangezien onze website deels gewijzigd is zouden we graag de tekst onder het kopje Reizen bij onze sticky in het forum “Vrijwilligerswerk Reiscafe” willen aanpassen. Zouden jullie de volgende tekst willen plaatsen onder het kopje Reizen?

***Reizen
*Natuurlijk reis je niet helemaal naar de andere kant van de wereld zonder wat te zien! Naast het vrijwilligerswerk en je stage kunnen wij je ook helpen met tours, trekkingen en rondreizen.

*Daarnaast hebben wij ook leuke 3- of 4-weekse: “Korte vrijwilligersreizen**” reizen waarbij je vrijwilligerswerk combineert met verschillende excursies. Een leuke combinatie waarbij je zowel de hoogtepunten van het land als het dagelijkse leven en de lokale cultuur leert kennen!

Tevens hebben wij ook verschillende jongerenreizen, familiereizen, lustrumreizen en groepsreizen! Een overzicht van al onze reizen vind je onder ons nieuwe label “Anders Reizen”. **

En vind je het moeilijk om een keuze te maken uit de verschillende landen? Kies dan uit onze combinatiepakketten!*

De links zijn ook veranderd. Rest van de tekst blijft hetzelfde.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groetjes,

Elles Stuivenga

Het Andere Reizen

Hallo Elles,

Je kunt je sticky zelf aanpassen. Klik op de link “Post Aanpassen” onderaan de tekst van je sticky.

Groeten,
Jeroen

Is dit nog gelukt? :slight_smile:

Hi Jeroen,

Ja dit is gelukt, bedankt!

Groetjes,
Elles

Top! Mocht je nog meer promotie willen voor jullie reizen op Wereldwijzer, dan hoor ik het wel van je :slight_smile:

Hallo Elles,

Graag stel ik me aan je voor: Paul Heijmering, sinds kort de nieuwe coördinator samenwerkingen van Wereldwijzer. Ik ben de contactpersoon voor de organisaties, bij vragen en opmerkingen kun je vanaf nu bij mij terecht.

Ik hoor graag hoe je de komende tijd promotie wil maken voor jullie organisatie. Ik denk daar graag in mee.

Tot spreeks!

Beste Paul,

Bedankt voor je berichtje! Op dit moment geen vragen, maar ik zal binnenkort even kijken naar jullie mogelijkheden betreft promotie en neem dan even contact op! (Het is erg druk op het moment :))

Groetjes,
Elles