Help - wie kan abn-amro identifier meenemen

Ik woon al ruim een jaar in Peru, en maak gebruik van fortisbank. Helaas wordt die overgezet naar ABN-Amro wat inhoud dat ik mijn bankzaken niet meer online kan reglen met de oude identifier.
Post van NL naar hier is als het snel is, 2 maanden, daarom zoek ik iemand die misschien binnenkort naar Peru komt, liefst richting het noorden ( Chiclayo-Trujillo-Mancora-Tumbes-Piura) en voor mij een kaartlezer van de ABN-Amro kan meenemen.
Er staat een orginele peruviaaanse maaltijd tegenover. :slight_smile:

Wij gaan alleen naar Lima…
En daar kom je niet?

Dat is mogelijk, je kunt het daar via een bus verzenden. Dat zou fantastisch zijn.

Marjolein1981, dat is inderdaad eenvoudig met de bus te versturen vanuit Lima. Dat wil zeggen als Zomervlinder even opgeeft naar welke plaats in Peru het moet en aan welke busmaatschappij ze de voorkeur geeft. Verder haar naam en nummer van legitimatiebewijs
http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/

Hallo dhr hendrikherman,

Ik heb zomervlinder al een mail gestuurd!
Bedankt! :slywink:

Yup, ik weet het. Woon in Máncora, en we verzenden vaker met een bus artikelen vanuit Lima naar hier.

Kreeg pas deze week te horen dat ik over 3 dagen mijn internetbankieren niet meer kon bereiken, zonder die nieuwe cardreader, vandaar dat het een dringende oproep was., via normale post is het niet te doen, duurt soms meer dan 2 maanden voor we pakketje uit nederland hebben.