Help! Tickets NZ vanuit Azie en camperhuur ter plekke NZ?

Hallo allemaal,

Al een tijdje aan het lezen op dit forum, maar nu toch echt een keer een bericht… :dag:

Wij (mijn vriend en ik) zijn van plan om eind van dit jaar af te reizen naar Nieuw Zeeland.
Nu vroegen we ons af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met tickets boeken naar Auckland/Christchurch vanuit Azie (met lowcost maatschappij)? Reis Australie vier jaar geleden hebben we een RTW-ticket geboekt maar willen nu eerst voor nog niet vastgestelde tijd naar Azie en vanuit daar een ticket boeken voor begin december naar NZ. Heeft iemand op dit forum daar ervaring mee?

Een tweede vraag is of jullie enig idee hebben of je ook ter plekke een camper kunt huren? We hebben al verschillende offertes opgevraagd bij bv Mighty campers (soort Mighty Jackpot). Maar aangezien we A. de exacte reistijd nog niet weten en B. eigenlijk nog nergens aan vast willen zitten, lijkt het ons het beste om ter plekke iets te boeken. Heeft iemand van jullie kijk op de beschikbaarheid van huurcampers bij grote maatschappijen in het hoogseizoen? Verhuurmaatschappijen dreigen nu al flink met laatste beschikbare campers, maar onze vraag is of dit echt het geval is of niet.

Hoop dat jullie ons kunnen adviseren en alvast dank voor jullie hulp!

Groet,
Nic

Over de campers kan ik dit zeggen: vorig jaar heb in in Aus en NZ gecamperd. in aus wilden we camperhuur verlengen. dat was alleen mogelijk tot aan de school holidays. in de vakantie zelf was alles volgeboekt.
Volgens mij is het wijs minimaal een bepaalde periode vast te boeken. heb je mogelijk ook de earlybird korting en mogelijk de longterm korting. (Apollo)
laat je eens adviseren door Totallycampers.com; Nederlanders die vanuit Australie campers van de grote maatschappijen verhuren.
Zeer aan te bevelen!

Bedankt voor je reactie en tips!
We gaan totallycampers.com contacten.