Help ons

help ons, mijn man zit al vanaf 23 december in het loving blue hotel in accra, en door problemen dat de creditcard van mijn man niet werkt hier, kan hij niet het land uit
ik zal bij het begin beginnen, 23 december is mijn man voor een zakenafhandeling naar ghana afgereist, ( leuk ) hotel gevonden, dachten we, dus vol goede moed
de zaken waren snel afgehandelt, maar omdat mij mans creditcard dus niet werkt, moet hij alles contant betalen, en zoveel cash had hij niet bij zich
dus maak ik af en toe geld over naar een western union kantoor
dat word dan opgehaald door de manager van het hotel, omdat zoals hij zegt dat sneller en veiliger is, haha, voor hem ja
hij steekt het geld gewoon in zijn eigen zak, en zegt dat er niet genoeg is overgemaakt,
zo zegt hij ook steeds dat de hotelrekening nog betaalt moet, terwijl hij dat allang in zijn zak heeft hangen, de crimineel
nu is het zo erg geworden, mijn man had afgelopen vrijdag geld van mij gestort gekregen om zijn vliegtuig te reserveren naar huis, de manager ging accoort dat hij de 150 usd die er nog openstaan betaalde als hij weer thuis is, hij is daar nu al een maand
doordat er geen plek was in het vliegtuig helaas, moest mijn man weer terug naar die k…manager om te vragen dat hij tot vandaag, maandag mag blijven
is die man helemaal door het lint gegaan, dat wij hem bedonderen, en niet willen betalen, wat dus niet het geval is
mijn man is naar de politie gegaan, en gevraagd wat te doen, nou dat heeft dus geen zin , die zijn net zo corrupt, die hebben mijn man zwaar mishandelt, geslagen met een geweer bedreigt, handboeien aangedaan, alsof het een grote crimineel is, echt schofterig om je gasten zo te behandelen
nu moet ik vandaag ergens 300 usd vandaan zien te halen, dan kan mijn man vanavond nog naar huis vliegen, zo niet zie ik het zwaar somber in of mijn man ooit nog zal terugkeren naar holland
wie helpt ons, ik weet het niet meer, ben ten einde raad

Hallo

Heb je al contact gehad met de NL Ambassade . ik weet wel dat ze u kunnen helpen en uw man .

succes ,

groeten , marcel

Heren en Dames

deze verhaal is een fake … kijk maar eens op de forum van Gambia

ladyshiva14 is een Sakawa ( 419 )

1 like

sorry maar dit verhaal is echt geen fake, maar de harde realiteit