Help mij, mijn dochter Mandy te vinden!!

Mijn dochter Mandy is verliefd of was verliefd op een portugees Sergio Da Silva! Ze woonden een tijdje samen in Amsterdam en zijn sinds 2 weken spoorloos! Ik ben ten einde raad! Volgens een vriend van Sergio is hij naar Portugal terug maar waar is mijn dochter Kan iemand mij helpen? Ik heb een adres daar maar ik weet niet hoe ik een telefoonnummer moet zoeken in portugal. De telefoonboeken die ik op internet heb gevonden zijn in het portugees?? Dat sprek ik niet!
**Zij is nog maar 18 hij is 27 wat moet ik doen de politie, ambassade en vermist is ingelicht help alstublieft! mail ; **[EMAIL=“mayakristof@hotmail.com”]mayakristof@hotmail.com

Beste,

Ik weet niet of ik iets kan doen, maar in welke regio van portugal is zijn adres,misschien kan ik helpen het tel. te vinden. Veel portugesen kunnen trouwens engels of frans spreken.

Geert

Spijtig om te lezen dat je dochter weg is, maar als je het vermoeden hebt dat ze in portugal zijn, moet het toch niet zo heel moeilijk zijn om misschien haar adres te achterhalen.
De politie zal in ieder geval niet veel doen, ze is 18 jaar en mag dus gaan en staan waar ze wil.
Heel veel sterkte met het zoeken.