hallo ik ben opzoek naar mensen die vorig jaar of dit jaar gaan werken in spanje en wat jullie dan betaald krijgen…ik zou voor een hele avond proppen 35 euro krijgen en als ik me werk goed doe 5 euro extra vinden jullie dit onderbetaald of kregen jullie dit ook…?:unsure: laat t me f weten oke tnx ![]()
graag hieop reageren want hotmail is weer eens naar de kut <_< …tnx
HALLO WAAROM WORD HIER WEL 86 X NAAR GEKEKEN MAAR REAGEERD DR NIEMAND…!!! <_< DOE F DAN
TNX…
Is goed betaald de meesten betalen 150 euro per week en 7 x 35 = dus 225 of zoals je zeg 7 x 40 = 280 !!!
Zie het als op vakantie gaan en nog geld ontvangen !
Ik vind dat echt te weinig hoor!!Van hoelaat tot hoelaat moet je dan werken??als je gratis onderdak en eten krijgt dan vind ik het nog gaan.Maar anders niet doen!!
hallo
nou je moet van 2100 tot 0500 werken maar t is nog niet zeker of ik ben aangenomen maar ik hoop t wel natuurlijk maar je krijgt wel gratis onderdak eten is wel voor jezelf maar dat kan zo duur maken als je wilt toch,
gr leonie
beste leontientje
wat is je e-mail?
nou mijn mail is naar de kut op de een of andere manier << dus je kan me wel een mailtje stuuren maar die kan ik dan toch niet lezen snappie
maar dit is m l3oni3tjuh@hotmail.com voor als je iets wil of misschien wel kan doen!!!tnx kissas leonie