Hallo ,!
Ik ben Valentina en ben 18 jaar,
begin in september weer met een nieuwe opleiding,
en wou graag tot die tijd werken, het liefste natuurlijk in spanje,
ik heb me aangemeld op een site, ilovespanje.nl weet niet of iemand dat kent,?
maar daar heb ik nog niets van weergehoord,
hier op het forum zie ik dat er veel mensen gaan werken in spanje…
zouden jullie mij misschien tips ofso willen geven over waar ik kan gaan solliciteren enso?
nou hoop gauw wat reacties te krijgen,!!
Ik ken die site van I love spanje wel maar ik vind het persoonlijk niet echt een hele goede site.Ik heb het idee dat de meeste bedrijven in spanje zelf personeel zoeken via hun eigen website.Ik denk daarom ook dat je het beste kunt kijken op sites van bedrijven zelf in de plaats waar je wil werken daar staat meestal onder het kopje werken wel of ze nog personeel zoeken en dan kun je reageren.
Ook op deze site staan veel advertenties hoor!
Veel succes met zoeken naar werk
Wij zijn op zoek naar sales promotors, gemotiveerde jongens en meisjes die houden van feesten en bereid zijn minimum zes weken te werken aan de Spaanse kusten. Je verdient een smak geld terwijl je vertoeft in het warme zuiderse Salou of Lloret de Mar… Doen zou ik zo zeggen…
smakken geld verdien je in spanje nooit!!! Woon er al jaren en mijn maandelijkse loon varieerde tussen de 750 en 1500 euro. Incl. fooi. Zeg maar 650 euro met woning en rond de 1000 zonder woning. Maar bij goed zoeken en beetje spaans spreken zit je tussen de 1200 en 1500.
Maar noem je dat smakken met geld? Ik ken niemand die meer verdient. Nouja een paar koks die 2000 betaald krijgen. Maar verder? Na 3 jaar nog niemand tegen gekomen die legaal werk doet en er beter aan verdient.
Oja natuurlijk de directeur van het hotel en de baas van de barretjes, disco. etc.