ben nieuw hier met een brandende vraag waarop ik hopelijk advies kan krijgen!,
situatie is als volgt: ik wil graag naar Goch (district kleef staat @ wikipedia) met de trein, heb even gegoogled en vond dat er een treinstation was/is door gekeken en stond treinstation was gesloten , heb verder en verder gezocht op internet maar kom er niet echt uit (tot ik deze site vond!:hihi:) mijn vraag dus: hoe kom ik in Goch !? :tear: is er een station dat nog gebruikt word of niet… is er vlakbij een station zodat ik er een bus naartoe kan pakken?.. reis zelf vrij weinig met de trein en kom al helemaal weinig in het buitenland het zou natuurlijk geweldig zijn als iemand de hele reis voor me uitdokterd:king: maar alle hulp is welkom! een link naar een site of ik met de NS daar kan komen of niet,. alles word op prijs gesteld! en hoop dat ik aanstaande maandag al naar Goch kan :hihi: alvast bedankt !!
euh…ja dat is het eerste wat ik in google krijg… welk station is dicht bij Goch dan weet je dat misschien? en bedoel ik niet dat ik nog 4 of 5 bussen moet pakken ofso… dan pak ik gewoon de auto namelijk,.
wil het liefste met openbaar vervoer reizen maar als ik dan een halve dag onderweg ben om er alleen al te komen, pak ik de auto…
Goch heeft dus helemaal geen station? dat had ik gister voordat ik mailtje gereageerd had ook al gecheckt? nu weet ik niet welke dicht bij Goch is en hoeveel bussen e.d ik dan moet nemen,… en als me dat teveel is of kaartje rommel is te duur pak ik lekker de auto,…