Help! Gorilla permit aanvragen

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met al jullie ervaringen.

In juli of augustus willen mijn vriend en ik drie weken naar Uganda, 1 week met openbaar vervoer en twee weken met huur auto 4x4. Dit is allemaal uitgezocht en is dan ook niet het probleem.

Omdat wij de reis zonder organistaie maken moeten wij zelf de gorilla permit reserveren. Op de site van de UWA saat het volgende:

Individual trackers can buy from Uganda Wildlife Authority not more than 2 permits for the month. There is no guarantee, which dates or how many per day will be available. Booking can be done on the day the booking opens, which is the first working day of the month.

Maar dit is niet erg gunstig, omdat wij toch wel wat dingen vast willen leggen en ook de vliegtickets en lowbudget overnachtingen willen boeken.

Heeft iemand ervaring met het zelfstandig aanvragen van de Permit, of is er iemand die ons kan helpen om de permits te reserveren.

Alvast super bedankt voor jullie hulp.

Groetjes laura

Google even naar Great Lakes Safaris. Wij kennen dit bedrijf persoonlijk en kunnen je het van harte aanbevelen.

Ada

Hoi Ada,

bedankt voor je reactie.

Maar als ik Great Lakes Safaris zal mailen of ze een permit voor me willen regelen dan ga ik ervanuit dat ze ook willen dat ik met hun in zee ga voor een aantal dagen. Anderfs levert het hun niets op.

Het zou natuurlijk helemaal fantastich zijn als ze het permit gewoon voor ons zouden kunnen regelen.

Groetjes Laura

Hallo Stijnie

Mag ik je vragen waar je de 4x4 auto gehuurd hebt?
En hoe is je reis verlopen? Heb je tips wat betreft overnachtingen?

Groetjes
Astrid

Hoi Astrid,

Helaas is mijn reis nooit door gegaan ivm privé omstandigheden. Hij staat nog steeds boven aan mijn lijst!

Hopelijk kun jij hem wel gaan maken en dit land en dieren in het echt te zien. Ik heb voor de auto contact gehad met alpha Beta verhuur. Erg vriendelijke man met de naam Douglas. Hij kan ook een permit voor gorilla regelen vertelde hij.

Als jij bent geweest en zelf met een 4x4 hebt rond gereisd ben ik heel erg benieuwd hoe dit is geweest, want heel veel ervaringen met zelf reizen kon ik op het internet niet vinden.

Heel veel succes en geniet ervan.

Groetjes Laura