HELP.. Computer problemen in Playa.. Wie kan mij helpen!!!

Ik woon in Playa del Carmen, Mexico en nu heb ik problemen met mijn laptop. Bij het opstarten blijft hij hangen in het welkomstscherm op vervolgens zwart te worden. Dit verschilt qua duur. Ik heb geprobeerd om via de veilige modem opnieuw op te starten, maar ook dit lukt niet.
Nu heb ik al flink op internet lopen zoeken, maar snap niet zo veel van computertaal en ben bang dat ik mijn laptop helemaal verpruts.

Wie woont er in Playa of in de buurt en kan mij helpen met het oplossen van mijn probleem!!!

Waarschijnlijk hoort dit onderwerp hier niet maar ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen.
THANKS

Ik zou een nieuwe hardeschijf kopen en de comp opnieuw installeren met de discs die je hebt van je comp. Meestal zijn dat 4 windowshersteldiscs en alles wijst zich vanzelf, dus daar kan niets mis mee zijn. Ik denk dat je harde schijf kapot is, heb het zelf ook eerder gehad. Wel overal wat belangrijk is, fotos en zo even opslaan op een usbstick als je dat nog kan doen, want je bent alles kwijt na installatie

hoi Playa, hier Leon Guanajuato,

al geprobeerd om Windows opnieuw te installeren?
eventueel daarna het programaatje installeren, Teamviewer 7, hiermee kan ik je op afstand helpen op je laptop.

succes,

Gerard

Bij Officedepot heb je een balie voor compu problemen zij kunnen het altijd fixen.

Geluk ermee Bastiaan