Probleem met mijn computer, en mijn computerman zit in de gevangenis!

Het probleem met mijn computer is als volgt…
Ik heb thuis drie computers in gebruik.,waarvan één in mijn slaapkamer!
Deze computer in mijn slaapkamer gebruik ik o.a. voor het bekijken van Nederlandse t.v.-programma’s via de website…”Programma Gemist”, en voor “YouTube”.
Deze computer heb ik aangesloten op mijn grootbeeld 42-inch televisie.
Het afgelopen jaar heb ik geen problemen ondervonden met de computer programma’s te bekijken via mijn televisie.
Sinds enkele dagen geleden.,als ik mijn computer opstart…en de t.v. aanzet.,
dan zie ik het “Windows XP Home” embleem eveneens op het beeldscherm van mijn televisie.,maar zodra het embleem plaats maakt voor mijn bureaublad, dan zie ik de volgende tekst op mijn t.v. scherm…Not compatible with this signal.
Dus ik mag in iedergeval aannemen dat het probleem niet aan mijn t.v. ligt,
maar duidelijk bij mijn computer.
Zou iemand mij kunnen helpen, van welke stappen ik zou moeten ondernemen met mijn computer.,om zodoende de computerprogramma’s weer via mijn televisie te kunnen volgen?
Ik heb een Nederlandse (originele) versie van “Windows XP Home” op mijn computer geïnstalleerd, dus alles is in het Nederlands.
P.s. (mijn monitor behorende bij mijn computer werkt wél naar behoren).
Alvast bedankt voor de eventuele hulp…
Hans
(muang) Khon Kaen 40000 – Thailand.
Inpermpoon@hotmail.com

Vaak worden problemen veroorzaak door het installeren of upgraden (ook automatisch) van programma’s op de PC. Ik zou in jouw geval eens beginnen met een system restore naar een datum waarvan je zeker bent dat alles nog goed werkte. Hoe je een system restore moet moet uitvoeren is wel te vinden op het net, het zou ook gewoon in de windows help moeten staan.

Succes