Heeft iemand ervaringen met AnimaWork en/of Grecotel?

Hallo mensen, ik vraag me af: heeft iemand ervaringen hier om met Animawork of Grecotel te werken?

Ikzelf ben een ervaren entertainer en zocht voor werk als leidinggevende entertainer(2 seizoenen ervaring mee, 1 in een bungalowpark 1 in een hotel. en er een opleiding ervoor gedaan), en beide bedrijven bieden me werk aan als een normale entertainer.(het is enorm moeilijk om ergens als leidinggevende binnen te komen.
Nu bied Animawork me een loon van tussen de 650 en 700 euro de maand en Grecotel bied me 800 euro de maand.

Nu heb ik eerder in Griekenland gewoond en gewerkt, en toen heb ik maar 3 van de 6 maanden betaald gekregen, ook al was de rest goed (so-so kamer, enorm goed eten- 3 x per dag in een 5 sterren restaurant, ik mocht ook van de hotelfaciliteiten gebruik maken zoveel ik wou.) Dit was in het grootste en meest luxe hotel op Kreta.

Nu is mijn vraag hoe zijn jullie ervaringen met deze bedrijven?

• Betalen ze?(op tijd)
  • Hoe was het eten dat je kreeg
  • Hoe was de kamer die je kreeg(moest je hem delen.)
  • Mocht je van de hotel faciliteiten gebruik maken buiten je werktijden om
  • Hoe vond je het werken daar?
  • zou je daar nog een keer werken Ja/Nee?
  • Nog wat anders erover te zeggen?

Ik hoor graag van jullie!

Hoi!

Ik heb zelf niet voor het bedrijf gewerkt, maar ik ken het stel dat het runt.
Ze hebben echt hart voor de zaak en voor de mensen die voor hun werken. Ze betalen op tijd. Als er iets is kun je bij hen terecht. Kortom een bedrijf en mensen waar je van op aan kunt!

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Hallo

Ik ben Wendy,En werk voor het Animatie bedrijf AnimaWork.
Volgens mij heb je je,Solicitatie bij mij gedaan.

Ik werk inmiddels al weer 3 jaar Voor het Animatie bedrijf.
Als het geen goed bedrijf was,Zou ik er uiteraard niet zo lang blijven.

Het bedrijf,betaald altijd goed op tijd.
De hotels waar je werkt.is overal verschillen.Uiteraard krijg je Staff kamers,en geen luxe hotel kamer.
Maar slecht is het zeker niet.Het hotel eten,is ook overal verschillend.Maar gewoon goed te eten hoor.
Er zijn heel veel jongeren die voor ons werken.Die iedere jaar terug willen komen.Juist om de service dat we geven.Wij vinden het belangrijk dat het hotel tevreden is.Maar zeker ook de Entertainders die bij ons werken.

Wat er ook gebeurd.Je kan altijd contact met ons op nemen.

Groet